תחקיר צה"ל: הפלסטינים חדרו לישראל בכדי להרוויח דמי כיס

להיתפס, להיעצר, לקבל קורת גג, מזון ואפילו דמי כיס מישיבה בכלא בישראל
קובי פינקלר No Comments on תחקיר צה"ל: הפלסטינים חדרו לישראל בכדי להרוויח דמי כיס

אירוע חדירת 3 פלסטינים מהרצועה מעסיק את גורמי הביטחון בימים האחרונים, והעלה תהיות על הקלות בה ניתן לחצות את הגבול • בצה"ל קובעים: אין מדובר בנסיון פיגוע

גבול הדרום, רצועת עזה
להיתפס, להיעצר, לקבל קורת גג, מזון ואפילו דמי כיס מישיבה בכלא בישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יממה לאחר חדירת 3 הפלסטינאים מרצועת עזה לשטח ישראל באזור עוטף עזה, ובצה"ל קובעים בצורה מפורשת כי לא מדובר בחדירה לצורך ביצוע פיגוע אלא כדי להיתפס, להיעצר, לקבל קורת גג, מזון ואפילו דמי כיס מישיבה בכלא בישראל.

בחמאס רואים את פרשת "פרש תורכי" כפי שהיא מכונה במערכת הביטחון בעת חציית גדר,בצורה קשה ומפעילים מנגנוני ביטחון מיוחדים כולל סיורי בטחון שוטף לאורך הגבול כדי למנוע את הסתננותם של תושבי הרצועה לשטח ישראל.

בארגון החמאס רואים בכל הסתננות כזו לשטחה הריבוני של מדינת ישראל קריאת תיגר על שלטונם ועדות לחיים הקשים המתנהלים ברצועה. בפקודות החמאס, שמים אף את נושא הבריחה וניסיונות העזיבה של הרצועה, במקום גבוה בטיפול המנגנונים השונים.

בחדירה שבוצעה בשבת לפנות בוקר מהרצועה נתפסו 3 שוהים בלתי חוקיים אשר ניצלו את הערפל הכבד ששרר באזור כדי להיכנס לשטח ישראל. עם היוודע דבר האירוע, הוקפצו למקום כוחות כוננות, האזור נסגר בתיאום עם המשטרה ורק סמוך לשעה עשר וחצי, אחרי עוצר שהיה באזור בישובים הסמוכים, נעצרו השלושה והועברו לחקירה.



0 תגובות